Wat is een betrouwbare site of winkel(Tilburg) waar ik mijn iPhone kan laten maken??

Mijn rechter speaker doet het niet en als ik mijn oordopjes aansluit maakt deze geen contact met mijn iPhone.

Toegevoegd na 2 minuten:
O ja, graag ook nog eentje waar het dezelfde dag of in een aantal dagen gerepareerd kan worden. Want ik ga volgende week met vakantie en ik kan absoluut niet zonder mijn iphone...!

Toegevoegd na 44 minuten:
en geen apple winkel of icentre alsjeblieft, het is zoooo duur...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kun je deze niet afgeven bij de apple Store zelf in Tilburg? en anders kun je daar advies krijgen.

Toegevoegd na 47 minuten:
sorry geen applestore zeg je. Probeer zon klein mobiele shop zoals ze in elke grote stad wel kennen. In Utrecht is er bijvoorbeeld eentje op de lange vie sraat. ga bij zoiets dergelijks in Tilburg te rade. Ze zijn ook vrij goedkoop.

Je gaat verder op vakantie...kijk uit met het internetgebruik in het buitenland en voorkom een verrassing op je deurmat wanneer je terugkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij iCentre Tilburg kun je terecht voor alle gangbare Apple-producten, zoals de Apple MacBook, iMac, MacBook Pro en Mac Pro, iPad, iPhone en natuurlijk de nieuwste modellen van de iPods. In de winkel zijn diverse oplossingen voor thuis of werk, op het gebied van o.a. film, muziek, kantoorautomatisering en fotografie, te bekijken en zelf uit te proberen.

Adres
Heuvelstraat 90
5038 AH Tilburg
Telefoon: 0900-5 20 20 20 (lokaal tarief)
(vanuit buitenland: 088-5 20 20 20)
tilburg@icentre.nl