Waarom maakt mijn Samsung Galaxy Express 2 een geluid als mijn OV-chipkaart er tegenaan komt?

Heeft het iets te maken met de chip in de pas en iets met nfc?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De OV chipkaart is inderdaad een NFC kaart die door jouw Samsung herkend wordt, maar omdat deze kaart beschermd is met sleutels die alleen bekend zijn bij de OV bedrijven kan je telefoon er verder niets mee. In de settings kun je NFC uitzetten als je het toch niet gebruikt.
gvrox
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk probeert hij de chip te lezen, je weet wel, van die afbeeldingen die je kan inlezen op je mobiel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Op welke manier is een chip een afbeelding ?