Ja de Nokia C3-00 is geschikt voor whatsapp. Er is alleen geen versie voor de C3-00 die smiley's en dergelijke weer kan geven.
Voor goedkopere Wi-Fi smartphones zou ik naar de Phonehouse gaan omdat ze daar nog alle soorten telefoons verkopen.
(Ik weet niet of er WiFi zit op de Samsung Star, anders is deze te overwegen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Samsung Ch@t is een zeer geschikte telefoon, Ik wou hem ook kopen, totdat me vader mij een abbonnement gaf voor de HTC ChaCha, De samsung ch@t is bij bol.com 59.99

www.google.com/m/products/sellers?source=search&client=ms-opera-mini-android&q=samsung+chat&channel=new&cid=14039427923480014629

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zit ook wi-fi op en is zoals er staat bij bol.com zeer geschikt voor sociale apps als Facebook, Twitter en Whatsapp.

Mvg, Dimma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
"Dank. Ik ben vandaag bij MediaMarkt geweest. Ze zeiden dat de Samsung Ch@t niet geschikt is voor WhatsApp. Wat een incompetente mensen werken bij MediaMarkt!