Ik wil een blackberry 9780 kan ik die het beste op marktplaats kopen met simonly of een toestel abbonument?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je hem op markplaats koopt, is het nadeel dat je er misschien heen moet gaan.. En dan heb je vervoer nodig. En het ligt er ook aan of je wel een abonnement wil hebben, of je het geld er ook wel voor hebt. Hopelijk heb je hier iets aan... Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het best een abbonement nemen met internet erbij want anders kun je er vrijwel niks mee en dat zou zonde zijn. Veel toestellen van tegenwoordig moet je met internet nemen soms is dit ook voordeliger met je belbundel.

Dus het beste en betrouwbaar is dan gewoon met abbonement te nemen je hebt er ook garantie bij als er iets mee is.

Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik dat met een abonnement nemen ,dan heb je ook nog garantie op het toestel.

Als je het op MP koopt en het gaat volgende week stuk (want je kent de historie niet) dan heb je niets meer.

Ook de accu's van gebruikte toestellen zijn vaak al een stuk minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het best een abonnement nemen anders kan je geen internet en met simlock vrij kan dat ook niet