ik kocht een sony koptelefoon op mijn lumia maar het werjt niet! wat nu?

ik heb een nokia lumia 520 en ik kocht een koptelefoon van sony, maar als ik het erin plugde startte de spraakbediening op, muziek vervormt soms en ik hoor geruis/getik/korrelachtig, werkt Sony niet met mijn telefoon of doe ik iets fout? Ps als muziek vervormt moet ik het gedeelte waarmee he koptel. In tel. Steekt beetje indrukken en dan doet hij het weer even

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Terug naar de winkel en neem je nokia lumia mee en DE BON.
Als je iets niet weet, gewoon vragen wat wel en wat niet kan...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk merk koptelefoon heb je precies? Dan moet je even kijken bij de specificaties of die wel uberhaupt op je telefoon kan.

Antwoorden (2)

Kennelijk steekt de plug niet diep genoeg in de telefoon. Het kan zijn dat het plastic van de plug te dik is of dat er een propje stof in de aansluiting zit waardoor de plug niet diep genoeg steekt.
In het eerste geval kun je een klein randje plastic wegsnijden, in het andere geval peuter je met een speld de prop uit het gaatje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er meer terug naar de winkel, daar kunnen ze je vast helpen. Je hebt toch garantie?