Welke smartphone is het beste met een prijs van 100-150, met een lange batterij levensduur?

IK zoek een android smartphone met een android van 4.0 of hoger, met een lange batterij levensduur en tussen de 100-150 euro

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
wat wil je verder met de smartphone doen? Ik heb een LG Optimus L3 gehad, volgens mij was die 100 euro. Ik gebruikte nooit 3g, had alleen af en toe wifi aan, en die ging 5-6 dagen mee op de batterij.
Maar als je veel 3g aan hebt, of altijd wifi, dan trekt je batterij snel leeg. Veel apps willen namelijk telkens updaten

Antwoorden (1)

voor deze prijklasse heb je niet zo snel een goede telefoon.
maar als je voor €200,- gaat heb je een mooie moto G, deze komt erg goed uit vele testen. deze raad ik je aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze telefoon heeft alleen een intern geheugen van 4 gb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vreemd, ik ken ze alleen in 8 en 16 gb
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/MOTOROLA-Moto-G-8GB,10259,483222,1065745.html?langId=-11&channel_code=472&gclid=CKqZjpTKrbwCFSgKwwodelkA8A&referer=google-shopping&product_code=88839185 vandaag zijn ze trouwens nog in de aanbieding bij mediamarkt voor 156,- dus best dicht bij jouw vraagprijs