Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke smartphone is het beste met een prijs van 100-150, met een lange batterij levensduur?

IK zoek een android smartphone met een android van 4.0 of hoger, met een lange batterij levensduur en tussen de 100-150 euro

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
580
Ritsuka
10 jaar geleden
wat wil je verder met de smartphone doen? Ik heb een LG Optimus L3 gehad, volgens mij was die 100 euro. Ik gebruikte nooit 3g, had alleen af en toe wifi aan, en die ging 5-6 dagen mee op de batterij.
Maar als je veel 3g aan hebt, of altijd wifi, dan trekt je batterij snel leeg. Veel apps willen namelijk telkens updaten

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

voor deze prijklasse heb je niet zo snel een goede telefoon.
maar als je voor €200,- gaat heb je een mooie moto G, deze komt erg goed uit vele testen. deze raad ik je aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze telefoon heeft alleen een intern geheugen van 4 gb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vreemd, ik ken ze alleen in 8 en 16 gb
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/MOTOROLA-Moto-G-8GB,10259,483222,1065745.html?langId=-11&channel_code=472&gclid=CKqZjpTKrbwCFSgKwwodelkA8A&referer=google-shopping&product_code=88839185 vandaag zijn ze trouwens nog in de aanbieding bij mediamarkt voor 156,- dus best dicht bij jouw vraagprijs

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding