mijn blackberry bold 9700 trilt niet meer bij een notificatie en verzend geen emails meer, wie weet wat er aan de hand is?

ik heb sinds februari een blackberry bold. Ik maakte veel gebruik van email en verzond veel emails. Nu lukt het me niet meer om emails te verzenden, er staat in plaats van een email waar je het mee verstuurd 'Standaard" en hij onthoud geen emailcontacten meer om het naar te sturen.. Ik kan wel beantwoorden op emails die ik ontvang maar niet zelf een email beginnen..

Daar komt bij dat ik er achter ben gekomen dat mijn telefoon niet meer trilt als ik bijvoorbeeld een ping heb ontvangen of email of sms .. Hij trilt nog wel als ik gebeld wordt.

WAT IS ER AAN DE HAND? Ik baal er heel erg van en als ik hem moet laten repareren kost dat dan geld, hoeveel, hoelang is hij dan weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit probleem heb ik zelf ook gehad, het is handig om na 3/4 maanden een reset te doen, dat alles gereset word (je moet natuurlijk wel een back-up maken) Je moet e-mail wizzard ofzoiets opnieuw instellen. bij installatie en je kunt bij een geluidsprofiel de instellingen veranderen.