Mijn Galaxy S2 loopt 1 of 2 keer per dag vast en start opnieuw op. Weet iemand waarom dit gebeurd en hoe het op te lossen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

waarschijnlijk lost een reset jou probleem wel op. kan het zijn dat je laatst een update hebt geinstalleerd?
http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken.html op deze site staat precies hoe je een reset doet. Houd er wel rekening mee dat je een hoop dingen kwijt bent, maar dat staat allemaal op bovenstaande site, dus lees dat even rustig door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb dit ook gehad en ben ermee naar de winkel gegaan ze hebben hem goed nagekeken maar konden niks vinden. ik heb nu een andere ze hebben mij verteld dat het bij sommige mobiele telefoons gewoon zo is hoe goed je er gewoon mee om gaat . ik zou zeggen ga terug