2 Vraagjes over swype (Beschrijving)

Hallo. Ik heb 2 vraagjes over Swype (Een manier van smsen)
1- Welke telefoons hebben swype?
2- Kost swype geld? Of staat het automatisch op een mobiel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar de derde heeft met de 2e te maken.. :-)

Het beste antwoord

Ik heb het op mijn Galaxy S maar vind het niks. Het kan aan mij liggen maar ik zie het nut van het schuiven ipv typen niet. Zo heb ik T9 ook nooit wat gevonden. Maar de nieuwste Samsung telefoons zullen wss bijna zoniet allemaal Swype hebben. Er staat dan ook een animatie op die je precies laat zien hoe het werkt;)

Toegevoegd na 32 seconden:
En inderdaad, het kost niks extra's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke bedankt

Andere antwoorden (3)

1. Geen idee, het zal wel in de beschrijving staan als het erop zit.
2. Nee, swype is een manier om te typen dus kost geen geld en staat er automatisch op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is het een software truc die je op veel android toestellen kan downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het vooral gebruikt bij samsung. Volgens mij niet bij andere merke. Het is af en toe makkelijk.