Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn schoolrooster op mijn Blackberry?

Hallo ik wil graag mijn rooster op de blackberry zien maar dat lukt niet maar de andere kinderen in de klas kunnen dat wel op hun blackberry welke instellingen moet ik veranderen

Schoolsite: www.gregorius-college.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
581
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je dit dan niet beter vragen aan je medeleerlingen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook van alles geprobeerd op mijn blackberry, maar mij lukt het ook niet. Wat ik ook verander. Dus C4th heeft de enige mogelijkheid benoemd :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi ,

Op de Blackberry zit het "eigen systeem" en daar ben ik niet bekend mee,echter er zijn talloze app's welke veelal beginnen met Remote to .....

Als je op deze website leest,kun je zelf een handige app uitzoeken.
Kwestie van proberen,want op de HTC van mij staat de app Remote Web Desktop welke ideaal is voor klusjes zoals jij het beschrijft. Ik open op mijn HTC de app ..typ vervogens een adres in als ik mijn web browser o de PC open >> Enter .. de rest wijst zich vanzelf ,want op de PC kun je dan zowel NAAR de smaartphone uploaden als downloaden.
Meeste van dergelijke app's zijn GRATIS.

Groet: Zoekertje

Toegevoegd na 37 seconden:
http://computerworld.nl/article/11931/5-gratis-remote-access-tools/2.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding