Waar vind ik reviewsites voor smartphones?

Omdat ik een nieuwe telefoon wil kopen, ben ik op zoek naar reviewsites voor smartphones. Liefst sites met "officiële" reviews, dus met reviews door een eigen testteam, maar sites met gebruikerservaringen zijn ook nuttig.

Ik ben vooral geïnteresseerd in
--   accuduur
--   reactiesnelheid van de apps
--   afleesbaarheid van het scherm, ook in fel licht

Het is acceptabel als ik eenmalig een klein bedrag moet betalen om gedetailleerde testresultaten te kunnen zien, zoals op
https://www.test.de/Handys-und-Smartphones-im-Test-4222793-0/ .

Waar vind ik (nog meer van) dergelijke vergelijkingssites?

9 jaar geleden
1.4K
Antoni
9 jaar geleden
Misschien op www.bellen.com, de bekende website van Ben Woldring?
Antoni
9 jaar geleden
Ik heb mijn reactie maar in een antwoord verwerkt.

Antwoorden (4)

Op tweakers staan veel uitgebreide gebruikersreviews, en professionele reviews.

Ook kan je op notebookcheck,com kijken. zijn wel in het duits/engels maar dit is wel erg uitgebreid met veel plaatjes. Ook is dit nog redelijk te begrijpen als je veel naar plaatjes kijkt
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Duits en Engels zijn geen enkel probleem - bedankt voor deze links!
Die kan je onder andere vinden op
http://www.mobiele-telefoons.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vergelijken van smartphones kan op de website www.bellen.com die door internetondernemer Ben Woldring is opgericht toen hij 13 jaar oud was.
9 jaar geleden
Ik raad Tweakers aan, erg professionele reviews.