Hoe kan ik mijn hotmail adres op mijn nokia n97mini mailbox installeren?

Ik kan natuurlijk over de browser gewoon op internet kijken maar wil eigenlijk mijn mail graag automatisch ophalen naar mijn mailbox....helaas heb ik geen idee hoe dat moet en kan ik het in de handleiding ook niet terug vinden. Ik ben bij vodafone (misschien is dat ook nog belangrijk...) Een stappenplan zou ik erg waarderen. Thx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt je (gratis) aanmelden bij Nokia Messenger. Je vult je POP3-gegevens online in en krijgt dan een sms'je met de juiste instellingen.

Werkt erg goed en heel eenvoudig.

Ga naar: http://messaging.nokia.com/site/main.do
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar je messages, dan naar mailboxes. Daar kan je een nieuwe maken en zal hij waarschijnlijk ook vragen.

Toegevoegd na 38 seconden:
Messages = berichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover mij bekend is kan je hotmail niet (meer) door laten sturen naar een mailbox.