Mijn blackberry pin geluid doet raar.

Ik heb net een nieuwe bb curve 9300 en het maakt niet uit op wat voor profiel ik het zet en wat ik ook aan de instellingen doe, hij trilt maar niet en hij maakt maar geen gelui bij een nieuw pin bericht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Weet niet zeker maar als je naar geluiden gaat rechtsboven bij je scherm en dat je helemaal onder aan kijkt staat beltonen waarschuwen er op klikken dan kun je het installeren zo was dat bij mij bold 9700 ik hoop dat het bij jou ook lukt

Veel suc6