Bestaan er 1 of meerdere gratis navigatie apps waarbij je geen internetverbinding gebruikt?

Daarmee bedoel ik navigatie apps die geen internetverbinding nodig hebben omdat ze gebruik maken van gps.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Gratis zijn ze er niet. Je hebt wel betaalde apps die met gps werken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met Google Maps kun je ervoor kiezen om een stuk van de kaart "Offline beschikbaar maken". Dit geld echter voor een gebied van 100 bij 100KM.

Toegevoegd na 1 minuut:
100km bij 100km is een schatting. Kan iets minder zijn, kan iets meer zijn. De provincie Friesland kan ik bijvoorbeeld volledig "Offline beschikbaar" maken.