Met een knop gaat de locatievoorziening, notificatie, geluid en wifi uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wifi gaat uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is bedoeld om zo toch gebruik te kunnen maken van je Ipod terwijl je in een vliegtuig zit en geen storing te veroorzaken tijdens de vlucht. Ondanks dat wordt toch vaak gevraagd tijdens opstijgen/landen om dit soort apparatuur uit te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is handig want hij zet onbelangrijke dingen en soms belanrijke maar biet om te kunnen spelen uit zodat hij ook meteen minder snel leeg gaat