Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn iPhone moeite heeft met pagina's laden ?

Ik heb een iPhone 3GS en sinds vandaag doet hij rot met laden van Hyves,GV,online games,youtube enz. alles wat met internet te maken heeft.
Komt dit gewoon door de verbinding of kan het aan mn iPhone liggen ?
Heb al meerder malen opnieuw op moeten starten.
GV deed voorheen rot als ik mn iPhone draaide en deed het een hele tijd niet meer als ik em draaide en nu sinds vandaag ineens weer wel,kan het daar ook mee te maken hebben ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
812

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Kan zijn dat je teveel programma's tegelijk hebt draaien. Even rebooten kan helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat van gv heb ik ook! Ik denk dat het gewoon aan de app ligt, die is
Nog niet zo goed als het zou moeten zijn. De andere apps, ja het zou best te maken kunnen hebben met de internet verbinding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem met het draaien van GV heb ik ook wel eens. De verbindi g? Bedoel je 3G, wifi of allebij. Bij 3G kan het zijn dat je ver van een zendmast staat of dat er kleine storingen of onderhoud aan het netwerk. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien laad je te grote pagina s
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Hyves en goeie vraag app doen bij ook erg vreemd, heel lang laden over pagina's bij deze apps ligt het probleem niet bij je telefoon. Gebruik je voor YouTube de standaard app? Die heeft het bij namelijk nog nooit snel gedaan, probeer de online versie via safari eens! Als je hier vaker last mee krijg en met meerde apps zou ik even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt misschien kunnen die je dan verder helpen.
Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het draaien zal waarschijnlijk het je lichtsensor zijn. Misschien moet je hem even updaten of herstellen voor je softwareproblemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding