wat is het verschil tussen een ipod touch 4g en een iphone 4s?

ik heb al een samsung star 2, maar wil nu een ipod. Ik kan dus al bellen maar ik weet niet of de iphone naast bellen ook nog meer kan dan de ipod.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

In principe kan de iPhone bellen en de ipod niet, en internet via 3G kan met de iPod ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kan sms'sen. En je hebt natuurlijk de grafische functie die ontbreekt op de ipod touch. Verder is de Ipod veel dunner en lichter. Bij een Ipod duurt het veel langer tot dat de batterij weer moet worden opgeladen.
En het is handiger om één apparaat te hebben waar je constant op let.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone 4s Heeft een dualcore a5 processor en is dus tot 2x zo snel, hij heeft ook een full hd(1080p) camera die ik persoonlijk geweldig vind! En natuurlijk siri wat ook heel leuk is en de iphone 4s zal waarschijnlijk langer geupdate blijven door apple en het is fijner om telefoon en ipod in een apparaat te hebben met extras dus de iphone 4s lijkt een betere keus aangezien de samsung star 2 opzich niet de beste telefoon is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een iPhone ben je in een keer veel meer geld kwijt.
Redenen voor een iPhone.
+ Je kan een internetabonnement nemen.
+ Je kan bellen en smsen.
+ Een iPhone heeft een flashlight.
+ Het heeft iets betere kwaliteit.

- Prijs

Redenen voor een iPod
(ik heb er een en ik zou ook voor die gaan)
+ Goedkoper
+ Internet (wifi gewoon van thuis)
+ Het is leuk voor vermaak.
+ Ligt makkelijk in de hand.
+ Als een iPhone ook meteen je mobiel is, en je speelt ook nog eens heel vaak met je iPhone, dan moet je heel erg vaak de batterij opladen, een iPod gebruik je misschien iets minder.

Het grootste verschil is bellen en smsen.
Een iPhone heeft misschien ook meer geheugen.
En ook is het zo dat een iPhone minder snel kapot gaat. Het is betere kwaliteit.

Succes!