Welke laptop past bij mijn behoeften?

Ik wil een laptop kopen, waar ik de zwaarste grafische dingen moet dingen oa Google earth, met een nummeriek toetsenbord, en een heel groot scherm en bluethooth en webcam en microfoon! Ik wil ook een laptop waar je veel prestatie's werkstukken kan doen!
mijn maximale budget is 700 euro goedkoper mag ook!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
AWM
14 jaar geleden
Wat jij aangeeft zijn niet bepaald zware grafische toepassingen. Dat kan op elke moderne laptop.
AWM
14 jaar geleden
Een overijverige moderator vond bovenstaand antwoord geen antwoord. Mooie boel. En dat terwijl ik duidelijk aangeef dat elke laptop in de winkel van dit moment dit soort zaken aankan en dat er dus geen specifiek aankoopadvies benodigd is. Ik hoop dat ze meer verstand hebben van verzekeren.

Het beste antwoord

Je kunt hiervoor het beste een productvergelijkingssite raadplegen.
Ik kan je de volgende sit aanbevelen:
http://www.kieskeurig.nl/laptop/zoeken?advanced=0&min=400&max=750&pcode=notebook&qcode=notebook&grade=0
Je kunt dan laptops op specificaties en prijs vergelijken en een laptop uitzoek die het meeste bij jou behoeften past.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb heus geen aandelen bij de Aldi, maar daar komt echt een goeie laptop!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop er 1 zonder Windows. Dat scheelt al in geld.
En zet er gratis Linux op. Dan heb je meer prestatie voor minder geld, en zal ook een wat goedkopere laptop prima werken.

Toegevoegd na 42 seconden:
En die Aldi laptop, daar val je je ook geen buil aan.

Toegevoegd na 6 uur:
ben toch benieuwd naar de argumenten van die anomieme minduim.