Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Samsung Galaxy Ace. Ik kan nu alleen (denk ik) schakelen tussen melodie/trillen en trillen. Hoe kan ik andere profielen creeren?

Zo zou ik snachts bijvoorbeeld alleen de beltoon aan willen hebben (zodat men in geval van 'nood' kan bellen) maar wel sms/whatsapp tonen uit hebben.
Dit, en andere combinaties moet toch mogelijk zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
893

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb daar ook last van je kunt hem niet op still zetten alleen op trill of op geluid maar jr kunt hem ook op vliegtuig stand zetten maar den heb je geen internet en geen bereik mee dus dat zou dan ook geen goeie optie zijn dus eigenlijk kan het gewoon niet ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar instellingen gaat, dan naar geluid en dan naar trillen, kan je instellen wanneer je je telefoon wilt laten trillen: nooit, alleen in stille sfand of buiten stille stand (stille land is als je je geluid helemaal uit zet). Onder trillen staat ook volume. Hiermee kan je de volume van onder andere media (aantikken op scherm), je beltoon, berichtgeving etc allemaal regelen met balkjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding