kun je met de samsung galaxy ace 2 webcammen op msn?

ik wil de ace 2 kopen maar ik vraag me af of je er mee kunt webcammen op msn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

volgensmij kan dat wel
Succes met je aankoop en veel plezier ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan niet, omdat de camera aan de achterkant zit. Er zit er geen een de voorkant. Als deze wel aan de voorkant zat, had het wel gekund, maar helaas.... het is niet zo.

Je moet dan tegen de achterkant praten, en de ander ziet je dan dus niet praten, zoals ik al zei. kortom het is gewoon niet praktisch op die manier.

Zie afbeelding hieronder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Weet je dat zeker? Hier staat namelijk dat het toestel wel degelijk over een 'secundaire camera' beschikt: http://www.samsunggalaxyace.nl/ace-2/specificaties
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, dan heb ik inderdaad een fout antwoord gegeven.. ik zie het hier staan; http://2.bp.blogspot.com/-edwelyPKsbA/UAp62nlGEiI/AAAAAAAAEWs/KbmFiZaGQNk/s1600/Samsung+Galaxy+Ace+2-spec.jpg