kan de bluetooth op mijn sony ericsson langer zichtbaar blijven?

Als ik mijn sony ericsson xperia aec zichtbaar maak voor andere apparaten kan dit maar voor een bepaald aantal seconden. Kan ik er ook voor zorgen dat dit onbeperkt is? Zo ja, hoe doe ik dat?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel natuurlijk de xperia arc.. ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In Android is dit standaard niet mogelijk, maar waarom zou je dit willen? Kost alleen maar veel kracht van je accu.

Tevens kun je wel Bluetooth aan laten staan op je Arc, maar dan staat die standby voor gekoppelde apparaten (headsets enzo). Als jij continu vindbaar/koppelbaar wilt zijn is dat niet mogelijk.

Het kan zijn dat er een App/Root-aanpassing is die dit wel mogelijk maakt, maar dat durf ik je niet te zeggen.