Mijn iphone geeft alleen nog maar zwart beeld aan.. wat nu ???

Het is wel een iphone 3 , heb hem als tijdelijke telefoon maar hij doet nu dus echt niks meer en geeft alleen maar zwart beeld aan.. als ik hem aansluit op itunes krijg ik wel te zien dat hij aangesloten is.. hij trilt verder ook niet meer als ik hem aansluit, het kan niet zijn dat ie leeg is want heb hem al vaak aan de lader gehad. Gisteren avond was ik een bericht aan het typen en ineens valt hij uit.. Wat moet ik nu?

Toegevoegd na 17 minuten:
Of kan ik beter gewoon naar zo'n telefoonwinkel gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het beeld zwart of staat er dit: http://www.iphonefootprint.com/wp-content/uploads/2009/03/bricked-iphone.jpg /\
|
Als dat er staat is je iPhone gebricked en volgens mn broer is je mobiel dan even veel waard als een steen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig is dat het beeld van mn vorige iphone!! Ik wist niet wat ik daarmee moest dus die ligt nou ergens in de la, maar wat is er dan als die gebricked is?
Maar bij deze iphone is het echt gewoon zwart beeld..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ie gebricked is moet je hem resetten dat moet je laten doen niet veel mensen kunnen dat zelf

Antwoorden (3)

Een hard reset wil wel helpen. Echter dan staat hij op fabrieks instellingen. En ja daar is dan de back-up voor om hem weer te laden met jou gegevens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het een abonnement zo ja welke provider? Want als je de bon nog hebt heb je kans op garantie en kunnen ze het opsturen naar Apple als dat niet zo is zou ik naar een telefoon winkel gaan misschien dat ze jou telefoon weer kunnen maken of een nieuwe kopen de kans is groot dat die overhit is geraakt en nu burned out is Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je doet als eerste een grote reset. Dit lijkt mij het beste en ik ben ervan overtuigt dat dit zal werken. Je doet dit door de home button en de aan uit knop net zolang ingedrukt tot dat er wat gebeurt ( opnieuw opstarten) .
Ik wens je heel veel succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is trouwens niet hetzelfde als de eerste reactie want hij komt bij mijn reset gewoon zoals het voorheen was.