mobiel is nat geworden doet het nog wel, maar geeft ag en toe zwarte strepen?

Hallo,
Mijn mobiel is een aantal weken geleden nat geworden in mijn tas op school. Ik heb hem laten drogen en wonder boven wonder deed hij het nog. Ik had mijn mobiel twee weken later vast als zaklamp in de regen. Hij sprong op zwart scherm, ik heb precies hetzelfde gedaan om hem droog te maken als de vorige keer, en hij deed het weer gewoon.
Maar nu viel hij gisteren ineens op zwart scherm met een paar lichtvlekken ertussendoor. Als ik hem aan zet zie ik alleen de lichtvlekken verspringen als er iets gebeurd, dus heb ik hem uit elkaar gehaald en de volgende ochtend deed hij het weer. Een aantal uur later deed sprong hij weer op zwart scherm. Mijn vader heeft een soort van droog maak ding voor zijn hoorapparaat, ik dacht misschien helpt het als ik hem erin doe. Hij deed het nadat het droogmaken klaar was wel gewoon, maar na een uur sprong hij weer op zwart scherm.
Ik hoop dat iemand weet wat ik kan doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het nog vaker voorkomt dat je telefoon ineens een zwarte scherm krijgt, zou je 'm moeten laten maken. Als dit echt nodig is tenminste, want verder doet hij het gewoon, toch? Ik had het ooit met mijn BlackBerry en het stoorde me niet, want zodra ik op het vergrendelknopje drukte, was er niks meer aan de hand.

Antwoorden (1)

Je telefoon laten maken als het zwarte scherm steeds blijft komen. Ik had het ooit met mijn BlackBerry, maar zodra ik op het vergrendelknopje drukte, ging het zwarte scherm weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had laatst ook waterschade en heb ben toen naar een bedrijf in Eindhoven gegaan. Heb even de link opgezocht voor je. iK vond ook een artikel op de site over waterschade. Misschien heb je er iets aan. Mij hebben ze toen goed geholpen. gr. http://www.repairlab.nl/waterschade-onderzoek