Instagram is niet compatible op mijn galaxy ace, wat kan ik hieraan doen zodat ik deze alsnog welk kan downloaden?

Ik heb net mijn Samsung Galaxy Ace gereset maar nu kan ik instagram niet meer instaleren. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer de applicatie eens buiten Google Play om te installeren via onderstaande link (zie bron); open de link op je telefoon of scan de QR-code met een (bar)codescanner-applicatie.

Toegevoegd na 56 seconden:
Het is momenteel niet mogelijk om afbeeldingen toe te voegen; geen QR-code helaas.