hoe krijg ik mijn foto's weer terug die verwijderd zijn van iphone?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik had op mijn iPhone 4 heel veel foto's staan. Ik kreeg een iPhone 5 waar ik graag deze foto's op wilde. Doormiddel van icloud gebeurde dat vanzelf. en stond mijn fotostream van iPhone 4 ook op mijn iPhone 5. ik dacht laat ik mijn instellingen en alles terugzetten, me afmelden van icloud op mijn iPhone 4 zodat ik deze kan verkopen. een dag later kijk ik tussen de foto's van mijn iPhone 5 en is nu miijn hele fotostream weg. mijn zwager zei: dat komt omdat je ze op je iPhone 4 hebt verwijderd. Heeft iemand enig idee hoe ik deze foto's terug krijg op mijn iPhone 5. Ik heb dus mijn iPhone 4 totaal gewist dus daar moet eerst een nieuwe simkaart in en alles opnieuw worden ingesteld, neem aan dat ik daar dus sowieso niks aan heb.

Iemand die weet hoe ik deze foto's terug zet????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K
capthavoc
9 jaar geleden
staan ze misschien nog in je icloud ? of misschien dropbox ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze staan dus op de een of andere manier niet in mn icloud op de pc. Daar staat wel een backup. kan ik deze terug halen?

Het beste antwoord

Wat ik zelf heb gemerkt is dat als ik foto's van een oude telefoon wilde verwijderen en hij deelde wel met andere mobiels de foto's, dan moest ik eerst de cloud uitzetten en daarna pas de foto's verwijderen. Anders krijg je inderdaad dat je actie (verwijderen van gedeelde foto's) ook op de andere apparaten plaatsvindt.

Als je iOs 8.1 hebt, dan staan je foto's hopelijk nog in de lijst "onlangs verwijderd" op die oude iphone 4 waar je ze vandaan hebt verwijderd. Ik weet niet of hij dat dan ook op je iphone 5 doet ivm de cloud.

Als daar niets meer in staat ben ik bang dat het verlies niet meer te herstellen is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij zijn ze dan echt definitief verwijderd. Ik heb het ook een keer gehad met een fotostream. Ik had hem per ongeluk verwijderd en geprobeerd terug te krijgen maar dat was niet gelukt.