mijn telefoon is gestolen en mijn simkaart vervangen en ik wou vragen of je via je google account het nummer kan opvragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mogelijk als je een android telefoon had en een google account dat deze app je de locatie van je telefoon kan geven:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lookout.labs.planb&hl=en

Antwoorden (1)

Het simkaartnummer is niet op te vragen via je Google account.
Het simkaartnummer staat op het simkaartje maar daar heb je weinig aan, verder kun je het simkaart nummer vinden op je contract en op elke factuur van je provider.
Mocht je een prepaid kaartje hebben, is het simkaartnummer niet meer opvraagbaar.