Ik heb de nieuwe jailbreak op mijn iPhone 3Gs staan. Hoe weet ik dat ik weer kan bellen?

Ik heb de nieuwste 4.3.1 jailbreak op mijn iPhone 3Gs staan, maar kan er nu nog niet mee bellen en smsen. Hij vindt nog geen netwerk. Deze update komt eraan, maar hoe krijg ik dat te weten? Krijg ik dit te zien door een batch in het Cydia icoontje of moet ik hier internet voor bijhouden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je telefoon komt uit het buitenland? Dan zal je inderdaad moeten wachten totdat de nieuwe unlock (ultrasn0w) uit is.

De hackers hiervan schieten echter nauwelijks op hiermee, dus het kan zijn dat het nog een tijdje duurt, als het überhaupt nog komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik heb een Canadese iPhone met lock. Mijn simkaartje doet het al wel hoor, alleen mijn telefoon maakt nog geen verbinding met het netwerk van mijn simkaart. Deze update zou er binnen een paar dagen moeten zijn, maar mijn vraag is hoe ik dat te weten kom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt je iphone software geupdate met behoud van baseband? Dan kan je vanaf vanavond/vannacht je iPhone te unlocken. Als je http://www.iphoneclub.nl of http://twitter.com/musclenerd in de gaten houd zie je hem wel langskomen. Weet je niet wat ik bedoel? Vertel dan even je firmware (te vinden onder Instellingen > algemeen, > over > en dan onderaan achter Modem Firmware.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.iphoneclub.nl/110517/ultrasn0w-1-2-1-voor-compatibiliteit-met-ios-4-3-1-jailbreakunlock/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hield die site al langer in de gaten en met die update is het gelukt inderdaad. Toch bedankt voor je antwoord!