Batterij bijna leeg 20% resterend, is deze melding uit te schakelen of op een andere manier te laten weergeven?

Ik bezit een ipod en het is heel vervelend dat steeds die melding tevoorschijn komt.
Ik wil gewoon weten of dit ergens uit te zetten is of als push bericht (bovenin) te laten verschijnen ipv pontificaal midden in beeld

Weet jij het antwoord?

/2500

Zo ver ik weet is dit niet mogelijk. Misschien dat het wel kan met een gejailbreakte iphone/ipod

Ja, je kan bij instellingen instellen OF en zo ja, wanneer je op de hoogte gebracht wil worden van de status van je batterij. Als ik het me goed herinner kan je de melding bij 20, 15, 10 en 5% inschakelen. Of je hem ook helemaal uit kunt schakelen, moet je zelf even kijken bij je instellingen, want dit verschilt. Ik heb een best oude iPod en hierop kan dit niet, maar volgens mij kan dit bij de nieuwere ook. Gewoon even naar Instellingen (of settings) en dan je display-instellingen. Hier kan je aangeven wanneer of je deze melding wil ontvangen en hoevaak.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100