Batterij bijna leeg 20% resterend, is deze melding uit te schakelen of op een andere manier te laten weergeven?

Ik bezit een ipod en het is heel vervelend dat steeds die melding tevoorschijn komt.
Ik wil gewoon weten of dit ergens uit te zetten is of als push bericht (bovenin) te laten verschijnen ipv pontificaal midden in beeld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Zo ver ik weet is dit niet mogelijk. Misschien dat het wel kan met een gejailbreakte iphone/ipod
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kan bij instellingen instellen OF en zo ja, wanneer je op de hoogte gebracht wil worden van de status van je batterij. Als ik het me goed herinner kan je de melding bij 20, 15, 10 en 5% inschakelen. Of je hem ook helemaal uit kunt schakelen, moet je zelf even kijken bij je instellingen, want dit verschilt. Ik heb een best oude iPod en hierop kan dit niet, maar volgens mij kan dit bij de nieuwere ook. Gewoon even naar Instellingen (of settings) en dan je display-instellingen. Hier kan je aangeven wanneer of je deze melding wil ontvangen en hoevaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb me het rotje gezocht, maar kan niets vinden ( ik heb iOS 6.1.2)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb een oude, iOS 4. nogwat haha.
Maar ik kan het wel veranderen, ik heb hem op 5% gezet en op eenmalig melden, dus krijg ik alleen 1x een melding als hij 5% is..
Op iPhones kan het iig ook, mn broertje heeft het helemaal uitstaan..
Dus neem aan dat het ook kan op de ipod touch.. weet alleen niet precies waar..
even je instellingen doorzoeken..