De batterij van mijn iPod gaat plotseling heel snel leeg, hoe kan dat?

De batterij van mijn iPod touch 4 gaat sinds gisteren heel erg snel leeg. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen? Ik heb mijn iPod sinds december 2012, bijna 2 jaar dus. Ik heb nooit problemen gehad met de batterij, maar nu ineens van de ene op de andere dag dus wel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi. ik heb ook een iPod touch 4g en ook inees sinds een paar dagen gaat de batterij na een half uur ofzo leeg! echt irritant maar ik zou niet weten hoe het komt:( ik heb d m'n ipod evenlang als jou...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe laad je de iPod op? Ik heb zelf een ereader, da's natuurlijk een heel ander ding maar wanneer ik deze via mijn laptop oplaad is het net of ie niet genoeg voeding krijgt, lijkt opgeladen maar loopt snel vast, wanneer ik oplaad via het stopcontact heb ik dit probleem niet. Ik dacht misschien is dit met de iPod ook zo. Dat ie wel volledig opgeladen lijkt maar dit toch niet is. Maar het zou ook kunnen dat de accu versleten is, die hebben ook niet het eeuwige leven. https://www.apple.com/nl/batteries/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik laad mijn iPod bijna altijd via het stopcontact op, vaak de hele nacht dus hij is zeker wel vol.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik ook. dat is denk t probleem niet...

Het beste antwoord

ik heb zelf geen iPod maar bij de meeste telefoons e.d komt het door vaak op laden als het niet nodig is of opladen terwijl je iets van films kijkt e.d