Dan zal je of alle foto's moeten 'verwijderen', ( als het goed is staan ze ook gewoon in de map Filmrol, of ze bewaren. Als je ze weg wilt hebben , moet je bij Instellingen - Foto's - Fotostream uitvinken. Dan zal dat mapje verwijderd worden. ik had ook al zo'b idee waarom ze niet konden verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel als je fotostream uitvinkt, dan zijn ze weg. maar als je ze wilt behouden, en ze staan alleen in fotostream enniet in filmrol, zou ik het niet weten. of je moet even kijke of je ze op de computer kan zetten, en dan ka fotostream wel uitgevinkt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat klopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het blijft nog even puzzelen maar dank voor de tips! Ik blijf nog even zoeken!