Als je je Iphone 3gs update naar ios5 beta3, wat gaat er dan verloren qua apps, muziek en gegevens?

Ik wil mijn iphone 3gs updaten naar de laatste ios5 beta software maar ik wil eerst weten of al mijn muziek en apps erop blijven staan of dat ik ze eerst op mijn computer moet zetten en dan weer op mijn iphone na het updaten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is niet bedoeld voor dagelijks gebruik dus je iPhone kan stuk gaan.

Antwoorden (3)

Er gaat niks verloren!
Ik hem me ipod ook heel vaak gesynchroniseert met itunes en het komt altijd weer terug!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een upgrade naar IOS 5 bèta, zul je een volledige nieuwe installatie krijgen op je iPhone. Alle info is verdwenen, Je moet er dus eerst voor zorgen dat alle info netjes op je PC staan. Je kunt namelijk geen back-up terug zetten van de oudere versie. Ik zou je aanraden te wachten tot Apple IOS 5 definitief uit brengt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eerst een reserve kopie maken en dan updaten