samsung galaxy y s5360 verstuurd ongevraagd mail, hoe oplossen?

Mijn moeder heeft deze mobiel. Vanaf Hotmail worden automatisch mailtjes gestuurd. Deze zijn fictief, je vindt ze terug in verzonden items op haar mobiel en op de computer. Deze zijn echter nooit verstuurd. Ze komen niet aan bij degene aan wie ze verstuurd zijn.
* Hotmail is verwijderd en opnieuw geinstalleerd
* Mobiel is opnieuw geinstalleerd. Alles is al gedaan toch blijft deze fout aanhouden. Heel vervelend!,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

het ligt niet aan je mobiel.
waarschijnlijk heeft je moeder haar wchtwoord per ongeluk gegeven aan een dubieuze site.
Verander je wachtwoord en kijk eventueel op je computer of er vreemde extensies zijn geinstalleerd. kijk ook naar keyloggers etc.

Als dat allemaal niet het geval is en je wachtwoord is veranderd dan ben je van het probleem af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb alles bekeken en de mails die automatisch verstuurd werden helemaal verwijderd. Sindsdien is het probleem voorbij.

Andere antwoorden (1)

Ik had pas iets vergelijkbaars. Mijn account bleek gehackt. Kwestie van het wachtwoord van het email account wijzigen. Daarna was mijn probleem opgelost.