ZOPO C2 start niet meer op, hoe kan ik dat zelf resetten?

Er verscheen tijdens het opstarten een venster met de tekst . 2 dagen maakte het niet uit waar je op klikte, alles deed het verder behalve dat het opstarten heel veel langer duurde. Maar nu reageert hij niet meer op wat je aanklikt en start daarna opnieuw met het deuntje op, dan verschijnt het venster, deuntje, venster enz. Volume Up/ON en Volume Down /On heeft geen effect, er zit geen fysieke Home-knop op, die zit op het scherm. Kan ik dit zelf nog resetten of wordt het opsturen naar China vanwege de garantie (7 maanden oud)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer de telefoon helemaal uit te zetten. Sluit de adapter of de usb kabel aan en geef hem stroom. (belangrijk!), houd volume en power en wacht tot het zopo logo verschijnt. Laat dan de power los en wacht.