Zit er radio op Blackberry?

Of kun je dat gewoon downloaden in Blackberry App World?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt verschillende apps downloaden voor radio-stations, maar er zit geen ingebouwde radio in. (BB Bold 9780 -> misschien dat het bij andere toestellen anders is).

Bronnen:
Eigenaar van een Blackberry Bold 9780

Ja er zit radio op Blackberry en je kan het ook downloaden.

Van als je hem koopt zit hij er niet bij ik dacht dat ook dat het erop zat maar je kan hem ook downloaden via appworld hier is de site www.blackberry.com/download/appworld maar als je radio app wilt kost die geld ik zocht het tenminste maar vond het niet. Ohjaa je kan van sommige radiostations (zeg via reactie welke ik kan die voor jou zoeken ;-) zit er zelf ook op) Toegevoegd na 2 minuten: Van die radiostations hebben sommige stream maar je miet het niet met je mobiel internet doen alleen met je wi-fi en dat alleen als dat wi-fi teken wit is

Je kan de Funx app downloaden, zodat je Funx kan luisteren.

Ik neem aan dat het over de Blackberry Curve gaat? Deze heeft helaas geen ingeboude FM-transmitter, waardoor je zonder een dataverbining geen radio kunt luisteren. Met de gratis applicatie TuneIn Radio kan je populaire radiostations (zoals Radio 1 3FM en 538) via een WiFi-verbinding beluisteren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100