Kan je zoek mijn iphone ook gebruiken in combinatie met Windows 7?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan, dan moet je op je pc/ laptop naar www.icloud.com en dan inloggen met je apple id

Het beste antwoord

Ja, Zoek mijn Ipone kan je gebruiken via de nieuwe website ICloud.

Dus ook op Windows 7. Er is geen ander programma voor nodig anders dan een internet browser. Je logt in met je Icloud account = je apple ID waarmee je telefoon geregistreerd staat.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kunt er ook andere zaken op zien die in de iCloud worden bewaard zoals mail, contactpersonen, notities, herinneringen en iWork.

Onder Zoek mijn IPhone kan je ook eventuele iPads terugvinden die je in bezit hebt (en gekoppeld aan je Apple ID) onder de optie "mijn apparaten).