Ik ben zomaar opeens al mijn notities uit mijn Galaxy S4 kwijt, zonder dat ik een update heb gedaan. Hoe haal ik ze terug?

Er staat enorm veel waardevolle informatie in, hulp wordt enorm op prijs gesteld!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vrees het ergste, dat het knap lastig wordt om ze terug te halen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn S4 slaat ze automatisch op als bestanden en ze gaan naar de clou, dat allemaal zonder dat ik iets heb ingesteld hiervoor (maar ik heb wel mijn Samsunf-account ingevuld).
dudemeister
8 jaar geleden
tip
stap over naar IOS
Android is poep

Antwoorden (2)

U kunt alleen nog bekijken of u iets van uw notities heeft opgeslagen in uw cloud of een externe opslag. anders vrees ik helaas het ergste.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij gebruik van de Samsung/Android app "notities"is de kans misschien dat de notities wel in het geheugen staat dus dus even door de mapjes heen bladeren want misschien zijn ze verborgen maar ik ben bang dat het weg is misschien onlangs case verwijderd?