Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn Galaxy Note heeft een update gedaan met alle problemen van dien (Ik kan o.a. niet meer bellen) Kan ik de update ongedaan maken?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb de fabrieksreset uitgevoerd. Veel van de problemen die ik had zijn nu weg. Alleen heb ik nog steeds problemen met bellen. Wanneer iemand mij belt dan bevriest het scherm en kan ik het gesprek niet aannemen. Wanneer ik iemand bel, dan zie je dat niet en kan ik ook niet ophangen.. Ik zou graag terugwillen naar versie 2.3.6. kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
849

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja moet je een zgn harde reset doen, dan gaat alles weer terug naar de fabrieksinstellingen (maak wel eerst een backup van je contacten, want alles is weg):

Note uitdoen, dan tegelijk op volumeknop+ en Home en Power On. Kies dan voor de fabrieksinstellingen. Bevestigen met Power-knop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe maak ik een backup van mijn contacten. Volstaat het als ik ze naar mijn simkaart kopieer?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding