Hoe kom ik uit dit groepsgesprek iMessage?

Hallo beste vragenstellers en vragen beantwoorders.

Ik heb een iPod 4 en ik ben terecht geraakt in een groepsgesprek (iMessage) van mensen uit mijn klas. Nu is het zo dat ik dat niet wil, en het gesprek verwijderd heb (swipen of wijzigen en dan 'verwijder').

Nu is het zo dat ik het gesprek inderdaad weg heb gehaald, maar zodra iemand uit dat gesprek weer wat zegt, word ik daar ook weer over bericht!

Ik heb aan mijn klasgenoten gevraagd of ze een nieuwe chat willen starten ZONDER mij, maar dat willen ze niet.

Ik zal het nogmaals aan hen zeggen, maar kan ik op één of andere manier niet gewoon ervoor zorgen dat ik definitief, voor altijd en nimmer meer een bericht krijg uit dat gesprek?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De enige oplossing is al die nummers blokkeren, maar dan kun je dus ook individueel niet meer smsen of bellen. Anders moeten zij je uit de groep halen.