Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het waar dat als je telefoon een x is gevallen, er vaak meer schade aan de binnenkant zit dan je zou denken?

Mijn telefoon heeft een tijdje terug een behoorlijke smak gemaakt, mijn scherm was zelfs gebarsten, nadat ik hem heb laten repareren, is hij veel trager, en werkt het touchsreen soms helemaal niet, ik heb een leasse toestel en heb hem ook bij die provider laten maken, omdat mijn abonnement bijna afgelopen is, twijfel ik om voor een nieuw toestel te gaan, is het waar dat er misschien toch meer schade aan de binnenkant zit, en zou het kunnen dat door dat nieuwe scherm, er geen goeie connectie meer is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er kan zeker meer schade zijn binnenin dan je op het eerste gezicht kunt zien. Het is echter onwaarschijnlijk dat dit de oorzaak is dat de telefoon traag is. Dit is waarschijnlijk een software gerelateerd probleem. Ik adviseer om een back up te maken en dan het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen (alles wordt gewist).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je voor dit antwoord, maar denk je dat ook daarom mijn touchsreen,soms helemaal niet meer werkt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat het touchscreen niet werkt heeft waarschijnlijk een hardware-matige oorzaak. Het kan echter zijn dat doordat het toestel vastloopt het touchscreen tijdelijk niet functioneert.
Stap 1 maak altijd eerst een back up (bijv. met de app super backup)
Stap 2 Reset naar fabrieksinstellingen
Stap 3 Breng hem naar een reparateur voor onderzoek en evt. reparatie (bijv. http://www.scherm-reparatie.com )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je, ik heb je advies opgevolgd, mijn toestel werkt weer perfect.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding