Eerst open je Hotmail en vervolgens druk je op de Menutoets linksonder in je scherm. Ga naar Algemene instellingen > Meldingen en waarschuwingen > E-mailmeldingen > Hoorbare melding. Daar kun je heb je de keuze uit diverse beltonen.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Dat is heel vreemd, want het menu is onderdeel van de app en moet je dus gewoon kunnen openen. Onder 'Meldingen en waarschuwingen' staat bij mij ook alleen het onderdeel 'E-mailmeldingen'. Ik ben bezig om er een screenprint van te maken, misschien helpt dat.
Pieter2011
11 jaar geleden
Als het menu op jouw mobiel er anders uitziet, zou je even kunnen kijken of je wel dezelfde (= de laatste) versie van Hotmail op je telefoon hebt staan (menu > Over > versie 7.8.2.8 d.d. 19-09-2012)