hoe krijg je bij de samsung galaxy s2 gegevens direct opgeslagen in je externe sd kaart?

Ik heb net een 16 GB micro sd kaart in mijn samsung galaxy s2 gedaan , maar ik wil dat alle bestanden die ik ontvang via whatsapp en download gelijk op mijn sd kaart komen in plaats van dat die eerst op mijn mobiel komt en dat ik het bestand erna moet verplaatsen naar de sd kaart.
Het is me wel gelukt dat alle foto's die ik maak direct op de sd kaart komen, maar ik kan van de rest nergens iets vinden om het zo te krijgen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste,

Indien het mogelijk is om downloads direct op de SD-kaart te plaatsen, dan wordt dit vanuit de instellingen van de verschillende applicaties aangeboden. Het is niet mogelijk om dit vanuit de instellingen van de telefoon zelf in te stellen.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl