Hoe maak ik een compilatie van mijn Dubsmash filmpjes?

Ik wil al mijn dubsmash filmpjes achter elkaar zetten op mijn telefoon. Vaak zie je op Facebook compilaties. Zo een wil ik ook maken met mijn telefoon. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

De video's dien je achter elkaar te plakken met aparte app. Eerst dien je alle video's op te slaan in je galerij en daarna zet je ze achter elkaar met deze app; Wevideo.
Je kunt deze app downloaden in de playstore.

Voor meer informatie over Dubsmash kun je ook vinden in dit artikel met flimpje.

http://www.myigadgets.nl/dubsmash-app-hot-in-nederland.html