Geheugen voor berichtopslag niet gereed, Wat betekent dit als je Nokia dit aangeeft?

En wat kan ik er aan doen?
Ik heb trouwens een Nokia C2-00.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Hij is OF nog bezig met opstarten OF de simkaart heeft het opgegeven... dat laatste is vrij onwaarschijnlijk, maar meestal gaat de melding vanzelf weg. Het betekend gewoon dat het, zoals het bericht al aangeeft, het geheugen nog niet klaar is gemaakt voor gebruik. Niet bang worden als u dit ziet :) tenzij het blijvend is... is het inmiddels opgelost?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even een paa min wachten. Volgens mij krijg je deze melding alleen vlak na het opstarten van je telefoon namelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, juist niet, een paar minuten kan ik erin, en daarna krijg ik die melding en moet ik hem opnieuw opstarten om weer in die map te kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, dan weet ik het ook niet helaas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar wel bedankt!