Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn galaxy s1 laten vallen, en nu zijn de meeste contacten weg en google play doet het niet meer, ook kan ik ook niet meer overal op internet?

Ik vind het erg vervelend dat ik geen spelletjes kan downloaden op google play. Hoe kan ik mijn telefoon weer maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt een probleem denk ik.
Ik denk dat je toestel gewoon kapot is. En je hem zult moeten laten maken, of een nieuwe kopen. Bedenk wel dat je geen recht op garantie hebt als je je telefoon laat vallen. Kosten van de reparatie (vaak incl verzendkosten) zijn dan voor jou. En die kosten kunnen flink oplopen. Daarbij ben je je telefoon ook een tijdje kwijt, en zal hij waarschijnlijk gewist terugkomen, alles kwijt dus.

Ik denk, dat een nieuwe telefoon kopen de beste optie voor je is. (en koop er dan meteen een leuk hoesje bij, volgende keer valt ie zachter ;) )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

simkaart er uit en weer in doen.wil wel eens helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heb ik gebrobeerd, maar het werkt niet hij zagt dan ook dat er iets mis is met de simkaart. En als ik googleplay wil opstarten zegt hij: Helaas! De toepassing Google Play store (proces com.android.vending) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Even het toestel resetten dmv uitschakelen, eventueel met de accu en de sim.
Daarna de boel er weer insteken en weer opnieuw starten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding