Ik download ze altijd door ze op te zoeken op de site: www.filecrop.com

Typ het spel dat je wilt hebben daar in.
Vergeet wel niet achter de naam van de app .apk te zetten.
Anders kun je verkeerde zoekresultaten krijgen, zoals spellen die niet voor android zijn.

(En omdat ik zeker weet dat iemand hier gaat roepen dat betaalde spellen downloaden illegaal is, nee dat is het niet.
Spellen, films e.d. mogen gratis gedownload worden mits het alleen voor eigen verbruik is. Het verspreiden van dit gedownload bestand, dat is illegaal.
Degene die het bestand online heeft die is dus niet goed bezig)

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is alleen wel niet zo netjes om betaalde apps gratis te downloaden, maar illegaal is het niet.

Toegevoegd na 3 minuten:
HOE SPELLEN TE INSTALLEREN:

Koppel je telefoon aan je computeren via de usb kabel, open vervolgens je externe of interne sd kaart. Zet het gedownloade bestand op je sd kaart.

Vervolgens ga je op je telefoon naar bestandbeheer, en klik je op je gedownloade bestand, vervolgens kun je hem op dezelfde manier installeren als apps uit de play store.
Mocht je geen standaard bestandbeheer hebben op je telefoon, download dan even een ''file manager'' uit de play store, hiermee kom je in je sd kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze ook zoeken op play.google.com (wel inloggen met je Google account) en je kunt ze direct via de pc downloaden en ze staan direct op je mobiel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast Google Play heb je ook nog;
http://www.androidsoft4u.com/
en
http://www.mobilerated.com/
en
http://www.mobile9.com/
En natuurlijke de diverse torrentsites, even zoeken op android

Het installeren gaat vrij eenvoudig.
Je gaat eerst via instellingen naar applicaties en vink even onbekende bronnen aan.
Je koppelt nu je toestel aan op je pc dmv je usb kabel
Je trekt dan even het "gordijntje" naar beneden en tik op usb aangesloten en bevestigt dit nog een keer.
Nu sleep je je gedownloade "apk" bestanden naar je sd kaart.
Indien gereed kan je de verbinding verbreken.
Als je toestel klaar is met bestanden te scannen op je sd kaart ga je met behulp van "mijn bestanden" ( te vinden in je app drawer ) naar het desbetreffende bestand toe.
Nu is het eenvoudig even aantikken waarna de installatie begint.

Mocht je pc je toestel niet herkennen, installeer dan eerst even het programma "Kies" hier zitten de benodigde drivers in voor je samsung.
Kies kan je hier vinden;
http://www.samsung.com/be/support/usefulsoftware/KIES/JSP