ik heb laatst een tablet pc pro 3 gekocht!maar kan hem niet update want in welke map moet ik hem zetten? want het lukt me niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ervan uit gaande dat je de officiële ROM hebt gedownload voor de Pro 3 - 7" serie (zie kopje Downloads), is de eerste stap om het bestand uit te pakken. Je zal drie ZIP bestanden vinden genaamd Firmware.20111123.zip, LiveSuit.zip en UsbDriver.zip. Nadat je alle drie de ZIP bestanden hebt uitgepakt gaan we de daadwerkelijke fabrieks image terug zetten. De stappen zijn als volgt:
Installeer LiveSuitPack_version_1.07_2011026.exe die te vinden is in de LiveSuit.zip
Ga niet alvast de driver installeren uit de UsbDriver map als je op Windows Vista/7 zit! Als je op Windows XP zit moet je ff op het bestand drvinstaller_X86.exe, te vinden nadat je LiveSuitPack_version_1.07_2011026.exe hebt geinstalleerd, dubbelklikken om de drivers te installeren. Onder Windows Vista/7 gebeurt dit namelijk automatisch.
Zorg dat de tablet geheel uit staat en niet aan je pc is gekoppeld via USB voordat je nu verder gaat! zet hem voor de zekerheid uit door de powerknop 20 sec vast te houden.
Start de LiveSuit.exe applicatie die je hebt uitgepakt. Let vooral niet op de interface of de Chengelse teksten
Kies format
Blader naar de officiele firmware file genaamd: 97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img, die je eerder hebt uitgepakt. en druk op OK.
Ga nu vooral NIET op Finish drukken, want anders mag je weer opnieuw beginnen
Met op je PC de LiveSuit applicatie openstaande, en het venster met het knopje Finish ga je nu de tablet aanzetten.
Houd de VOL+ ingedrukt en koppel je tablet aan je PC via USB. Gebruik aub de meegeleverde USB kabel om geen onnodige problemen te krijgen. Laat de VOL+ knop niet los tijdens het aansluiten van de USB! Het makkelijkste is om ff de USB kabel alvast aan je PC aan te sluiten, en vervolgens alleen de mini USB uiteinde in je tablet te stoppen.
Terwijl je de VOL+ knop nog steeds ingedrukt hebt, 6x achter elkaar op de powerknop.
Je zal een geluidje horen op je PC (als de speakers aan staan )
Even geduld. Als het flashen klaar is zal je een pop-up scherm met een gele driehoek en een uitroepteken zien. Dat is goed . Druk op OK, sluit LiveSuit af door op de meest rechtse knop de klikken, de deur, en start je tablet op door een paar seconden op de aan knop te drukken.
Et voila, je hebt een tablet alsof die net uit de fabriek is komen rollen!

Toegevoegd na 45 seconden:
Het zal allemaal net iets anders zijn omdat de naam van de update iets anders zal zijn dan de originel ROM.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede uitleg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:P Ik zeg: goed gebruik van ctrl-c/v