Hoe zorg ik dat ik wel weer een foto als msnplaatje kan doen?

Ik heb nu niks en als ik een foto wil uploaden staat er dat het niet is gelukt. (zie foto)

- Op een andere msn kan ik wel een ander plaatje doen
- Via de computer lukt het ook niet, maar ik wil ook graag dat het lukt via mn iPhone
- De app opnieuw installeren helpt niks

Iemand ideen? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou zelf kijken of je wel bevoegd bent om dingen te uploaden. Soms is dit geblokkeerd. Ook kan het zo zijn dat via de site www.hotmail.com het wél lukt. Ik kan het zelf namelijk ook niet met het programma windows live messenger.. Ik hoop dat het lukt ;)

Toegevoegd na 19 seconden:
dit is natuurlijk op je pc.