Wat is een Custom Kernel op het OS Android? (Zie beschrijving).

Ik heb zojuist Clockworkmod Recovery geflasht op mijn HTC Wildfire S en geroot. Nou wil ik een Nandroid backup maken, maar nou zeggen ze hier: http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Tutorial:Nandroid+Backup , dat je een Custom Kernel nodig hebt. Kan iemand mij uitleggen wat dit is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een custom kernel zorgt ervoor dat je een andere rom kunt flashen, een nandroid backup maken en Root acces hebt op je telefoon, kortweg Custom Kernel = Rooten