ik heb een samsung galaxy mini gekocht maar me accu gaat echt heel snel leeg (hij is sneller leeg dan dat ie hellemaal is opgeladen hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoe snel is snel? Binnen een dag is normaal, maar als dit echt een paar uurtjes is dan is er wellicht iets aan de hand. Staat je wifi en je bluetootg uit? Dit vreet namelijk ook enorm batterij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik zet me wifi en me bluetooth weer weer uit zodra ik die heb gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hoe snel is ie leeg dan? Anders moet je terug naar het verkooppunt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
binnen 4 uurtjes
maar ik had ook iets gehoord van een software fout waardoor het toestel op volle toeren blijft draaien constant maar ik weet niet of dat op mijn toestel van toepassing is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is idd wel erg snel. Die softwarefout waar je het over hebt is op HTC toestellen. Ik raad je aan om met je toestel en aankoopbon terug te gaan naar het verkooppunt. Dit valt gewoon onder garantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dankjewel maar ik wou toch even zeker weten dat er geen andere oplossingen zijn
Heb zelf een MINI en mijne was eerst ook snel leeg, maar je moet als je een app hebt afgesloten de middelste knop onderaan inhouden en dan taakbeheer > de app > sluiten

Toegevoegd na 1 minuut:
Want de RAM van sommige spelletjes zijn zo groot, dat ze blijven lopen, zeker bij games zoals Angry Birds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel voor de tip maar voor dat ik me apps had geinstaleerd deed ie dit all en ik gebruikte daarvoor ook echt niks aan apps