hallo, hoe zet ik een film die op mijn pc staat op mijn iphone 3gs? grtz

Toegevoegd na 54 minuten:
beste, ik heb denk ik het juist geconverteerd nu staat het in itunes bibliotheek maar krijg hem niet op mijn iphone hoe moet ik dit juist doen? mvg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb hier instructies geplaatst hoe je een filmpje op je iPhone zet: http://www.goeievraag.nl/vraag/gemaakte-filmpjes-ipod-touch-zetten.84563

Deze methode gebruik ik zelf ook altijd, werkt perfect.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie ook dat je bij je iPhone hebt ingesteld dat hij films synchroniseert.
Klik in de linkerbalk van iTunes op je Iphone als je die hebt aangesloten.
Ga bij de tabbladen bovenaan naar het tabblad films.
Zorg dat het vinkje aanstaat bij films synchroniseren.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hiervoor heb je een converter nodig die de film omzet naar het formaat dat afgespeelt kan worden door je telefoon.
er zijn gratis programma's maar ook betaalde programma's hiervoor
kijk maar eens op de onderstaande site